Українські льотчики в ДР Конго успішно виконали нічні польоти

Льотний склад 18 окремого вертолітного загону Місії ООН зі стабілізації у ДР Конго під командуванням льотчика-снайпера полковника Володимира Колотило провів навчально-тренувальні польоти вночі у простих метеорологічних умовах.

З метою відновлення і вдосконалення навичок льотного складу за курсом бойової підготовки льотчики виконували польотні завдання в ночі. Екіпажі на вертольотах Мі-8 МТВ та Мі-24 в темну пору доби у гірських умовах відпрацьовували зліт і посадку на майданчик обмежених розмірів та польоти по колу.

– Для більшості льотчиків виконання цих вправ у ДР Конго – звичний елемент курсу бойової підготовки. За час нашої ротації польоти в умовах високогір’я, польоти і посадки на майданчики невеликі за площею стали для нас постійними і щоденно ми їх виконуємо, – зазначив заступник командира загону з льотної підготовки полковник Ігор Мазепа.

– Однією із головних особливостей проведення нічних польотів в ДР  Конго є виконання польотних завдань при обмеженій візуальній видимості і в умовах високогір’я. Адже переважна більшість майданчиків, куди ми виконуємо польоти, мають досить малі розміри і розташовані у гірських районах на висоті від 1500 метрів над рівнем моря, – розповів командир загону льотчик-снайпер полковник Володимир Колотило.

Командир загону зауважив, що проведення таких польотів дає чудову можливість підготувати також молодих льотчиків з досвідом пілотування в темну пору доби у гірських умовах. – Адже перед поїздкою на Африканський континент увесь льотний склад вертолітного загону здобув досвід виконання польотів під час проведення АТО на Сході країни, а в умовах високогір’я літали не всі, – підкреслив командир загону.

Участь у забезпеченні нічних польотів брали фахівці та спеціалісти інженерно-авіаційної служби загону, які підготували авіаційну техніку до польотів і контролювали її справність. Військовослужбовці служб аеродромно-технічного забезпечення, зв’язківці, парашутно-десантної і метеорологічної служби доклали чимало зусиль, щоб льотні зміни пройшли успішно, з дотриманням усіх необхідних вимог та заходів безпеки.

Так як міжнародний аеропорт “Гома” не призначений для виконання нічних польотів, то військовослужбовці українського національного контингенту також здійснювали і освітлення посадкового майданчику та злітно-посадкої смуги. Там було встановлено додаткове світлотехнічне обладнання.

Загалом, за дві льотні зміни було виконано 29 польотів, а загальний наліт екіпажів вночі становив понад 6 годин.

У ДР Конго інтенсивність виконання польотних завдань українського національного контингенту на вертольотах Мі-8 МТВ та Мі-24 надзвичайно висока, адже польоти виконуються щоденно.

Слід додати, що з початку цієї ротації 18 окремого вертолітного загону Місії ООН зі стабілізації у ДР Конго екіпажі здійснили 2898 вильотів із загальним нальотом 2830 годин. За час перебування на африканському континенті українськими вертольотами перевезено 13 772 пасажирів і понад 180 тонн вантажів.

 

Помічник командира 18 ОВЗ по звязкам зі ЗМІ підполковник Назар Волошин